- De grootste lampenwinkel van Europa
- Laagste prijsgarantie
- Voor 22:00 besteld, morgen gratis bezorgd
- Grote eigen voorraad
Retourzendingen
Retourneren
Wanneer een artikel niet aan je wensen voldoet, mag je het binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Je kiest zelf een vervoerder en verzorgt het label zelf.
Stap 1.
Zorg dat ieder artikel in je retourzending aan de volgende eisen voldoet:
- De leverdatum van het artikel is maximaal 30 dagen geleden.
- Het artikel zit in de originele verpakking zoals je het van ons ontvangen hebt.
- De verpakking van het artikel mag niet beschreven zijn.
Stap 2.
Om ieder pakket goed te kunnen verwerken, vragen we ons retourformulier ingevuld in de doos mee te sturen: retourformulier.
Heb je geen printer dan voldoet ook een geschreven briefje met jouw gegevens en je ordernummer. We verzoeken je pakketten die apart verzonden zijn niet aan elkaar te plakken, bij de vervoerders gaat dit namelijk niet goed.
Stap 3.
Adresseer de retourzending aan:
AVA - Rietveld
Lelystraat 124
3364 AJ Sliedrecht
Stuur je zending naar ons retouradres en niet naar een pakketpunt.
Stap 4.
Kies een pakketdienst naar keuze. Je verzorgt en betaalt zelf een retourlabel.
Bewaar je verzendbewijs tot je van ons een retourbevestiging hebt ontvangen waaruit blijkt dat het pakket bij ons is aangekomen.
Het is ook mogelijk om de bestelling in onze winkel in Sliedrecht terug te brengen. Dit kan alleen tijdens de openingstijden van de winkel.
Stap 5.
Wanneer je retourzending bij ons is aangekomen, zal deze zo snel mogelijk - echter uiterlijk binnen twee weken - verwerkt worden. Je ontvangt een e-mail van ons wanneer je retourzending verwerkt is.
Ik heb een probleem, wie kan mij helpen?
Indien je een probleem hebt met een levering of je hebt misschien een vraag over een artikel, neem dan contact op met onze helpdesk. Zij hebben veel productkennis en kijken graag met je mee naar een oplossing.
Je kunt ons je probleem of vraag ook mailen. Het is ook fijn als je - ter verduidelijking - meteen een foto meestuurt. Onze helpdesk gaat direct voor je aan de slag en zal de mogelijke oplossingen met je bespreken.
Indien je geen oplossing wilt, maar een artikel gewoon wilt retourneren dan kun je dit volgens de standaard retourprocedure doen.
Je kunt de helpdesk per mail (helpdesk@rietveldlicht.nl) en per telefoon (+31)(0)78-6154415) bereiken. Telefonisch zijn wij van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur bereikbaar, behalve op nationale feestdagen.